zaterdag 15 februari 2014

Vrienden

In mijn vorige blog had ik het over beloften.
Dat ik er niet altijd goed in ben.
Vooral niet in beloftes aan mezelf.

Tijdens mijn zwangerschap
maakte ik mezelf een belofte.
En warempel!
Ik houd me er nog steeds aan!

Maak kennis met mijn nieuwe vrienden :-D

dit is mijn dinsdag vriendin

en dit zijn mijn donderdag en zaterdag of zondag vrienden

en in dat gezellige apparaatje daar,
daar zit ook een vriendin in.
Evy heet ze ;-)

En zo langzamerhand wordt de weegschaal ook mijn vriendin
(maar ze was te verlegen om op de foto te gaan)

Zo, ik ga nog ff een rondje!
Hoop dat ik niet weg waai..

Hele fijne zondag allemaal!


4 opmerkingen:

  1. Fijn hè, zulke vriendinnen. Ik ga vanmiddag ook weer een rondje. Met een echte vriendin, dat is een goede stok achter de deur. Op woensdag lopen we samen met een hardloopclubje.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef veel plezier met je vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, je bent een trouwe vriendin en een held! (Mijn hardloopschoenen staan al twee jaar in de kast te huilen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig !!
    Enne, ik ben reuze benieuwd naar je star stitch rokje
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...