woensdag 12 februari 2014

Unfinished business

Je kent het vast wel.
Met 10 dingen tegelijk bezig zijn?
Juist!
Volgens mij zijn vooral vrouwen
daar goed in.
Ik ben er zo eentje.

Eigenlijk had ik mezelf beloofd
om me maar met 1 ding tegelijk bezig
te houden.
Maar deze belofte is helaas mislukt...

Natuurlijk ben ik nog met de deken bezig.
Erg leuk om te doen!

Met deze bol kwam Jikke aanzetten.
Mevrouw wilde daar wel een rokje van...

En dan is er nog dit.
Een jaar geleden gingen zusje en ik naar de handwerkbeurs.
Daar kocht ik voor haar 3 bollen Ribbon XL.
Daarvan zou ik een soort van colsjaalponcho breien.
Het patroon is van Marutska.
Ik had nog nooit gebreid. Ja vroeger, op school bij de handwerkjuf.
Ik dacht, das ook best leuk, breien!

Nu een jaar later issie nog niet af,
en hij moet nog 5x zo lang worden
en wel graag voor 21 maart!
Dan is zusje jarig...

En daarna hang ik mijn breipennen aan de wilgen..
Geef mij maar een haaknaald
of een naaimachine!
(en zaterdag gaan we weer naar de handwerkbeurs, hahaha)

Maar dit was het nog niet hoor!
Nee joh!
Als je 3 dingen tegelijk doet,
waarom dan niet 6 dingen tegelijk.

Want de stoffen hieronder moeten nog rokjes worden
en wel graag voor maart...

En dit moet ook nog,
maar dat...

dat is een
never ending story...

Fijne dag allemaal!!

Enne,
niet teveel doen hè
;-)


3 opmerkingen:

  1. Hier ook altijd met van alles tegelijk bezig ! EN toch : zen blijven is de boodschap ! Dat deken ziet er al geweldig uit ! Waw ! En de rest komt ook wel in orde.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk!! Een reactie!! Gauw typen, dan kan ik gaan lezen...